Srdcovka No1

NAVRHUJI FUNKČNÍ LOGA 
S POZITIVNÍ ENERGIÍ

Vystihnout logem příběh značkyhodnoty organizace
vyžaduje citlivý přístup a letité zkušenosti.

Naše služby pro firemní logo

Naše služby kvalitního loga doporučujeme všem, kterým ze srdce záleží na dobrém jménu své společnosti a usilují o to, aby logo bezpečně reprezentovalo firemní hodnoty po mnoho dalších let. 

Nové logo

Chcete-li zbrusu nové logo firmy, produktu nebo služby.

Redesign loga

Potřebujete-li svěží vítr do plachet vaší současné značky.

Manuál loga

Logo má svá pravidla. Ty řeší grafický manuál k logu.

Ochrana loga

Zajistíme registraci navrženého loga jako ochrannou známku.

Animace loga

Animací logo přítáhne více pozornosti a získá nový rozměr.

Potřebujete úpravu stávajícího loga?

Budeme po Vás požadovat licenční smlouvu k logu stávajícímu. Pro bezpečnou úpravu vašeho stávajícího loga, je třeba mít vyjasněnu tuto situaci s původním autorem loga. Každé logo podléhá autorskému zákonu a měli byste k němu mít uzavřenou licenční smlouvu s jasně vymezenými právy a povinnostmi. V našich poměrech bohužel působí mnoho grafiků, kteří poskytují loga bez licenčních smluv. Pokud ke svému logu licenci nevlastníte, vystavujete se právní nejistotě. Taková loga bohužel neupravujeme. Chcete-li i přesto logo od nás, nevrhneme Vám logo nové.

Kdo pro vás navrhuje logo

Martin Škroch

grafik / ilustrátor / fotograf
Navrhování firemních značek se stalo mojí vášní již při studiu výtvarné školy Václava Hollara a od roku 2002 se této disciplíně věnuji i profesně. Na Univerzitě Tomáše Bati jsem naplno propadl i mé druhé vášni, navrhování firemních stylů. Od té doby jsem se stal otcem více jak 180 firemních log, logotypů, kombinovaných značek a grafických symbolů. Miluji celý proces návrhu loga, kdy se ponořuji do hlubin oborů mých klientů, abych nalezl jedinečnou esenci a pomocí grafických zkratek vyjádřil jejich příběhy. Vdechuji život mým myšlenkám jak pro velké korporace, tak i pro drobné podnikatele. Níže můžete nahlédnout na ukázku mé práce. Neváhejte mě oslovit, rád vás provedu celým procesem a navrhnu funkční logo i vám.

Jsem autorem

0
ti
úspěšných log

Má práce očima klientů

K finální podobě log vedla delší cesta: společnost oslovila agentury a studenty grafických škol, jejich koncepty však nakonec vybrány nebyly. Uspěly až návrhy profesionálního grafika Martina Škrocha. Modernizovaná loga jsou provázanější, mají hlubší význam a odkazují na zaměření a postavení obou značek. „Naše nová loga jsou podle mě nezaměnitelná. Zajímavě a srozumitelně identifikují to, co reprezentují – Paramo jako kvalitního českého výrobce technických kapalin s dlouhou tradicí a Mogul jako symbol českých motorových olejů,“
Marek Gladyszpředseda představenstva a generální ředitel společnosti Paramo

Nastal pravý okamžik pro nové logo?

Abych vám usnadnil rozhodování, vypsal jsem devět nejčastějších situací mých klientů, při kterých dospěli k rozhodnutí poptat vytvoření loga.

1+ Kvalitním českým produktům schází originální logo.

Pro regionální rodinnou eko Farmu Lozice zaměřenou na chov masného skotu plemene Aberdeen Angus a BIO produkci jsem vytvořil logo ve venkovském stylu. Logo klade důraz na tradiční prodej ze dvora a pokračování rodinného odkazu. 

2+ Rozjíždíme byznys a chceme udržet krok před konkurencí.

Novému mobilnímu operátorovi Komutel jsem navrhl vizuální identitu, logo a mediální kampaň. Nové logo dokonale vystihuje úzké zaměření na cílovou skupinu – volání v rámci tématicky definovaných skupin (studenti, důchodci, učitelé...).

3+ Logo je technicky nedokonalé a schází pravidla pro jeho používání.

Kombinovanou značku Hamzovy léčebny bylo třeba přizpůsobit pro široké a bezproblémové užití od drobných dárkových předmětů až po velkoplošné prostorové aplikace. Vzhledem k velkému počtu uživatelů byl vytvořen podrobný logomanuál, který slouží jako vnitrofiremní směrnice..

4+ Firma roste a původní logo nereflektuje její vize a hodnoty.

Společnost igloonet s jedinečným kolektivem si vždy uvědomovala svůj dynamický růst a positioning v marketingové komunikaci. Pro firmu, která ví kam směřuje, mi bylo potěšením vytvořit nové logo, ale i vizuální styl včetně známé postavičky tučňáka igloo.

5+ Logo jsme si sami nakreslili, ale chtělo by dotáhnout od profíka. 

Klientův návrh loga Chameleos obsahoval grafické nedokonalosti. Výrazně by komplikovaly jeho aplikaci ve výrobě. Odladěním písma, tvaru a barevností byly odstraněny a logu jsem navíc dodal ideu, která vizuálně vystihuje hlavní činnost firmy

6+ Připravujeme nový web a staré logo se k němu již nehodí.

Nové logo společnossti Cettus vzniklo jako vedlejší produkt při tvorbě webu a vizuálního stylu. I přes původní zadání zachovat původní logo, přijal klient po zralé úvaze jeho novou podobu, která výstižněji vyjadřovala firemmní filozofii a respektovala nový vizuální styl a grafiku webu. 

7+ Náš obor není jednoduché uchopit a vizuálně vyjádřit.

Při redesignu loga firmy SUMO bylo třeba se ponořit hluboko do firemních procesů a důkladně porozumět její filozofii a vizím. Ačkoliv se jedná o čistě abstraktní a technické ztvárnění loga, zasloužila si i ona své výrazné tvarosloví a poutavý příběh.

8+ Chceme vdechnout nový život tradiční značce redesignem loga.

Největšímu tuzemskému výrobci motorových olejů, firmě Paramo, jsem inovoval původní tradiční značky MogulParamo. Požadavek na řešení vzájemné nesourodosti značek byl jednou z hlavních požadavků zadavatele. Více o novém logu MOGUL zde.

9+ Firma diverzifikuje výrobu nebo mění své zaměření.

Pro zemědělský podnik Žerotín a.s.vinařství Žerotín jsem navrhl dvě vzájemně vizuálně provázané značky. Zůstala zachována příslušnost k mateřskému podniku a na přání klienta vzniklo i logo pro samostatnou výrobu prvotřídních moravských vín Žerotín z města Strážnice.

Jak dlouho trvá výroba loga?

Vlastnost52%

Kolik stojí logo a co obsahuje cena?

Cenu loga nelze vyjádřit ceníkovou položkou. Určuje ji několik faktorů, které dohromady dají výslednou cenu. Jde také o produkt, ke kterému se vztahují autorská práva a licenční podmínky užívání.